niedziela, 3 lutego 2013

[5]



you're the guide inside my heart.
I'm just waiting for my chance to come.

Lekko, przystępnie. Letnio. Nieźle, w gruncie rzeczy w porządku. Ujdzie. Bez rewelacji.
Głód = tęsknota to praktycznie dwie te same rzeczy. Jestem głodna, tak bardzo głodna.

***

Dni wloką się jak żółwie, ja nie robię nic konstruktywnego, nie mogę patrzeć w lustro, babcia zniknęła już definitywnie (nienawidzę styp, naprawdę), brak umiejętności zaakceptowania faktycznego stanu rzeczy u K. i zarazem odpychanie mnie od siebie boli bardzo dziękuję za list, był piękny. Chęć wyjaśnienia wszystkiego jest ogromna, część ważnych ludzi jest daleko, a tej części, którą mam na miejscu - nie doceniam. Genialnie. Jutro szkoła, przynajmniej się czymś zajmę. 
11 dni, 11.

2 komentarze:

  1. O matko, Noah & The Whale! Oni są genialni, "L.I.F.E.G.O.E.S.O.N." to jedna z najlepszych piosenek jakie w ogóle w życiu usłyszałam.

    Obyś wyszła z tego nastroju jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bez promowania i wymuszania na mnie obserwacji.
Żadnych "liczę na to samo"!