czwartek, 7 lutego 2013

[6]



to dużo więcej niż gra.to jest ważne, to się stanie, to się dzieje teraz...czy już wiesz? czy chcesz, czy już jesteś w grze?

To znowu ja, słyszysz mnie?
Nie odpowiadasz, cisza. Jak zwykle.
Łatwo - mimo wszystko - przywyknąć do tego, a nie innego stanu rzeczy. Nie odzywasz się, a w moim środku jest bezpiecznie i bez hałasu. Bez ryzyka, bez wystawiania się na światło dzienne. Wiesz, ze lepszego niż ja nie znajdziesz, prawda? 
Nie, nieprawda. Nie umiesz mnie docenić. Nie kochasz mnie, nie potrafisz wstać i powiedzieć: dzięki tobie właśnie żyję. Spójrz, jaki piękny dzień! Jesteś moim mistrzem! Kocham cię! Ponad wszystko! Nie chce ci się, nie zamierzasz, nie masz ochoty...a przecież ja jestem twoja własnością! Tylko i wyłącznie twoją, rozumiesz? Dzięki mnie możesz pędzić w życiowej gonitwie do przodu, to ja robię wszystko, byś dała radę. Istniejesz, bo masz mnie. To ja kłuję cię, gdy on łapie twoją rękę, to ja dzielę wszystkie twoje głębsze przeżycia. Wiem o tobie wszystko. Zaprogramowano mnie jako zasmarkanego powiernika, twojego powiernika.
To znowu ja, słyszysz mnie?
Nie odpowiadasz, cisza. Jak zwykle.
Łatwo - mimo wszystko - przywyknąć do tego, a nie innego stanu rzeczy. Nie odzywasz się, a ja chowam się z powrotem do mojego bezpiecznego, pozbawionego hałasu środka. Nie kochasz mnie. Ani trochę. Dzień jak codzień...
Z poważaniem - twoje Serce.


Jest żałośnie, ale otaczają mnie cudowni ludzie.
Dzięki nim mogę zrzucić z siebie troski i śmiać się tak głośno, że 
cała szkolno-korytarzowa banda odwraca głowy na dźwięk tego rżenia.
Daga jest  postrzelona jak zawsze i uwielbiam ją.
Śmigło daje mi codziennie swój promienny uśmiech . 
Wspólnych przypałów nie brakuje.
Z Martą dogaduję się najlepiej w ciągu całych, prawie 17 lat.
I cała reszta. Ala, dziękuję za szczerość. Kocham Cię.
Schudłam dwa kilo, jakim cudem?
Jutro zaczynamy próby  rzekomego układu tanecznego.
Panie Boże, pozwól mi to wszystko ogarnąć.
7

2 komentarze:

  1. przyjaciele są świetni, zawsze poprawią humor :)
    powodzenia z układem! zdjęcie w profilu świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też Cię kocham Siostrzyczko!

    OdpowiedzUsuń

Bez promowania i wymuszania na mnie obserwacji.
Żadnych "liczę na to samo"!