sobota, 16 marca 2013

[10]



"09:20
 14.03.13
 sala 25

Siedzę na geografii i umieram wewnętrznie. Czuję się, jakby ktoś mnie przeżuł i wypluł. Czuję się, jakbym mogła zniknąć teraz i natychmiast, a i tak nikt by tego nie zauważył. Czuję się źle, o.
Ludzi udaje mi się oszukiwać prawie znakomicie (jedynie Marta się czegoś domyśla). Siedzą w ławkach dookoła mnie i wiedzą tyle, co nic, bo smutek przykrywam co rano makijażem i uśmiechem. [...]
Żółte słupki wykresu w podręczniku. Czerwona koszulka Mikołaja, siedzącego w pierwszej ławce. Fioletowe kartki na klasowej gazetce. Niebieski samochód na parkingu.
Bycie kolorem musi być czymś wspaniałym. Być czymś odrębnym, indywidualnym, jedynym. Kolory z pewnością nie mają między sobą problemów [...]"


Siedząc tu i czekając na jakiś cud
Patrząc, jak ucieka cały twój trud
Topi brud moich uczuć, spróbuj to poczuć,
Nie mając nic, używając swych oczu.
Płacz, tego tak naprawdę ci brak.
Jestem tu, czekam i daję ci ten znak.
Patrz, to jest jak powolne umieranie. [...]
I widzę nas tam. Niejedna gwiazda
szukała tam swojego miejsca i zgasła.
Tu każdy żyje by żyć, ale o sobie 
już nie wiemy prawie w ogóle nic.
Kolejny mit, puste słowo i krzyk, zamknięte okno,
na końcu i na początku jest samotność.



nie będę opowiadać ludziom
o swoich problemach. zbyt wiele
razy się na tym przejechałam, bo idioci
uważają najwidoczniej, że mam wszystko
i jeszcze narzekam. niech spadają.
jest źle.

zdjęcie z czasów, gdy pan M. przyjeżdżał
niemal codziennie do babci. która wtedy,
nawiasem mówiąc, żyła.

5 komentarzy:

  1. Sama piszesz? Jak tak, to masz bardzo fajny styl :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z osobą wyżej. Rewelacyjnie piszesz. Ja mam natomiast tak, że jak mam zły albo bardzo dobry dzień, to piszę jak opętana. Nie można wtedy mi przerwać, bo ugryzę :) Gratki wielkie!
    PS. piosenka Jamala - Defto .. no kocham!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powtórze się po raz kolejny: kocham jak piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i notka :3
    ZAOBSERWOWAŁAM
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bez promowania i wymuszania na mnie obserwacji.
Żadnych "liczę na to samo"!