sobota, 5 października 2013

[31]


Wybrane z notatników, prowadzonych na przestrzeni 2012/2013:

"Absurd sprzyja przyciąganiu międzyludzkiemu (i to jeszcze jak)". "Bez tego [...] być może najważniejszego czynnika...po prostu nie potrafisz". "Rozmarzenie od czasu do czasu".  "Siedzisz w oczekiwaniu już parę wieków". "Niestabilny emocjonalnie". "Gubisz się w swojej zabrudzonej rzeczywistości". "Nie dać się przekrzyczeć".  "Bo w tamtym czasie trudno było mi się określić". "Pogoń, obława". "Pod pod sklepieniem czoła budujemy własne posągi, a przed lustrem klękamy". "Przecież życie chwilą miało nam coś dać". "Zamiast innym, stawiam za dużo pytań samej sobie". "Rozpadam się i na nowo zrzeszam". "Bo może nie wszyscy są tak głupi jak ja, by się nad tym zastanawiać". "Ja wcale tego nie chciałam, tylko marzyłam wieczorami o Twoich rękach". "Ale wiesz co? Ty się boisz". "Nienauczeni bytu". "Perfekcyjna całość". "Wszystko, co potrzebne, uległo już rozkładowi". "Lawina. [...] Ucieczka?". "Czekałam". "Pełnowartościowo". "Jesteśmy tylko szybkim uśmiechem wiatru wczorajszego dnia". 

I wiesz, że prędzej zdechnę, niż zadowolę się niczym i odepchnę krzyż.
[...] Nienawidzę ludzi za każde kłamstwo, które musiałem połknąć, żeby teraz nim rzygać,
ale moje zimne oczy nie gasną i wszystko, wszystko dopiero się zaczyna
Nauczyłem się wiele, lecz nie od nich. [...] 
Przeszłość jest mostem, który płonie, przyszłość to wolność. [...]
A jedyny mój możliwy koniec to...gdy własny ogon zaknebluje mi pysk. [...]
Wciąż chcę pokonać niemoc wobec świata, który łamie mi palce.
Jego bezinteresowną przemoc, która uczyniła mnie kaleką na starcie.
Nawet sobie mogę powiedzieć: 'nie znasz mnie'. [...]
Ile to już lat wciąż to samo stanowi moją siłę i największą słabość?
Brutalnie walcząc, rozrywa tożsamość i cokolwiek zrobię, to zawsze za mało.



3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Kiedy to przeczytałam miałam w głowie to samo słowo. Cudo, świetnie piszesz. :)

      Usuń
  2. Mocny post. Trudno mi go nawet sensownie skomentować, więc chyba napiszę tylko, że jest genialny i niesamowicie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Bez promowania i wymuszania na mnie obserwacji.
Żadnych "liczę na to samo"!