piątek, 15 listopada 2013

[38]



Czwórka ze skrzydłem 3 [...] może być towarzyska i posiadać duże poczucie humoru. Chce być kreatywna i potrzebna światu. [...] Niektóre ubierają się wyzywająco i kolorowo, żeby wyróżnić się z tłumu. Gdy 4w3 jest w stresie, często zachowuje się inaczej publicznie, a inaczej prywatnie. Może np. nie ujawniać publicznie, wśród znajomych, żadnych swoich uczuć, a następnie iść do domu i samemu przeżywać [...]. Przywiązuje uwagę do tego jak wygląda, czuje się źle z powodu niedostatków urody. Stara się podkreślić poczucie wyjątkowości przez kontrowersyjny sposób ubierania się. [...] Cele stara się osiągać poprzez [...] potrzebę dowiedzenia innym, że są w błędzie.

HAHAHAHAHAHA dlaczego ten głupi psychologiczny test sprawdza się w znacznej większości?

Czas przecieka mi przez palce, a ja siedzę w swojej fioletowo - kremowej norce.
Jutro występy, tak baaardzo mi się nie chce...a liczyłam na wolny, pozbawiony nauki weekend.
Jestem zmęczona. Byle do grudnia.

Jakub, uwielbiam Twoje listy, nasze jedzenie nielimitowane, naszą przyjaźń i całego Ciebie!

All your life you were only waiting for this moment to arise

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bez promowania i wymuszania na mnie obserwacji.
Żadnych "liczę na to samo"!